1. Salg

  • En klar majoritet vil booke uden for normal kontortid. Travelize sørger for, at dine kunder kan booke hvordan, hvornår og hvor de vil. Din rejsebutik er åben 24 timer i døgnet.

  • Kraftfulde integrerede salgsværktøjer. Nyhedsbrev, tips en ven og brochurebestilling integreret med dit bookingsystem giver dig mulighed for at bearbejde din kundegruppe effektivt og billigt. Mulighed for avanceret e-mail-markedsføring integreret med bookingsystem.

  • Kunder, som booker selv, bestiller 47% flere tilvalg.

2. Forøget produktivitet

  • Bookingsystem, hjemmeside og administration i et system. Du samler informationen på et sted og undgår alt dobbeltarbejde.

  • Kunder booker selv deres rejse online. Du sparer tid og personale.

  • Mulighed for at sende bekræftelser, fakturaer og rejsepapirer elektronisk.

3. Bedre kundeservice

  • Omkring 63 % vil booke deres rejser på nettet (kilde ”Netsurvey”). Travelize gør dette enkelt.

  • 93 % af forbrugerne som har booket med Travelize anser, at det er meget enkelt. De øvrige anser, at det er enkelt.

  • De fleste vil booke uden for normal kontortid.

4. Øget lønsomhed

  • Lavere personaleomkostninger ved forenklet booking. Vi har eksempler på, at kunder har reduceret personaleomkostningerne med op til 50 %.

  • Effektivere salg. Du får bedre oversigt og kraftfulde værktøjer at bearbejde din målgruppe med.

  • Der kræves ingen investeringer i hardware for at bruge Travelize.

  • Du kan vokse i systemet uden kostbare opgraderinger.

  • Support og opgraderinger er inklusive, hvilket indebærer en enkel omkostningsstruktur.

  • Alt i ét system eliminerer dobbeltarbejde.

5. Erfaring

  • Vi, som arbejder med Travelize, er ikke kun dygtige programmører i moderne database- och webprogrammering, men har først og fremmest en bred og dyb erfaring fra ledende stillinger i rejsebranchen.

  • Vi har studeret mængder af bookingsystemer samt implementeret bookingsystem i mere end 20 lande. Dette, kombineret med erfaring i, hvad som giver lønsomhed og salg i rejsebranchen, afspejles på en unik måde i funktionerne i systemet.

  • Travelize bruges i dag af 150 arrangører og mere end 3000 brugere, hvilket bidrager til vores kontinuerlige kompetenceudvikling.

6. Enklere administration

  • Benytter e-mailhåndtering til bookingbekræftelser, påmindelser mm.

  • Automatisk betalingskontrol af kundeindbetalinger samt integreret kreditkortbetaling.

  • Koblinger til leverandører. Sende værelseslister, transportlister mm. via e-mail for at spare tid og omkostninger. Eller lad leverandøren sørge for det selv i systemet.

  • OCR funktionalitet. Travelize er tilpasset til at modtage OCR filer. Som tillæg kan du få fuldstændig OCR integration.

  • Arbejd hvor du er – al administration udføres via en webbrugerflade.

7. Fleksibilitet og skalérbarhed

  • Systemet håndterer pakkerejser, kun logi/fly, varieret rejselængde og skræddersyede rejser, koblinger til GDS, lavprisselskaber, hotel- og lejebilssystemer afhængigt af behov.

  • Travelize er opbygget af moduler. Du kan enkelt komplettere med nye moduler efterhånden som virksomheden vokser eller forandres.

  • Enkelt at tilkoble nye brugere eller et helt nyt kontor.

  • Uanset om du vokser hurtigt eller må mindske din virksomhed, så er dette enkelt med Travelize. Du behøver ikke at skifte server eller lignende.

8. Hjemmeside

  • Du får en smuk hjemmeside, som er let at navigere i, og som definitivt er kundevenlig, hvor al information, du har i bookingsystemet bruges. Intet dobbeltarbejde og altid korrekt information.

  • Du kan selv opdatere og forandre indholdet. Ingen specielle færdigheder kræves.

9. Bygger på fremtidens teknologi

  • Travelize er helt web-baseret og muliggør enkle og hurtige tilpasninger til nye funktioner.

  • Opgraderinger indgår. Vi har et højt udviklingstempo. Du kan regne med, at du får adgang til smarte funktioner først.

  • Ingen installationer af programmer behøves på dine datamaskiner.

  • Alle opdateringer sørger vi for.

10. Support

  • Personlig support alle dage året rundt kl. 8 – 23.

  • Online manual direkte ved hver funktion i systemet.

  • Søgefunktion for alle tidligere supportærinder.

  • Kloge søgefunktioner for hjælp og FAQ i vores supportcentral.

Nyheder

Ørslev Rejser lanserar separat webbsajt för cykelresor

17-10-2016

Ørslev Rejser lanserar nu en separat webbsajt med bokning och vår integrerade responsiva webbsajt. Se orslev-cykelrejser.dk för inspiration.

Akademisk Rejsebureau lanserar svensk webbsajt

10-10-2016

Akademisk Rejsebureau lanserar svensk webbsajt med hjälp av Travelize flervaluta och flerspråkslösningar. Se akademiskaresebyrån.se och akademiskrejsebureau.dk för inspiration.

BussErik ny kund

15-09-2016

Vi hälsar BussErik välkommen som ny kund med bokning och responsiv hemsida. BussErik är del i flerföretagssystem med Resemakarn. Se busserik.se och resemakarn.nu för inspiration.


Flere nyheder »

Referencer

Takket være de forskellige moduler, som findes i Travelize, har vi i dag alt fra små nicheaktører til store virksomheder med salg igennem mange firmaer og lande som kunder. Virksomhederne varierer fra busrejsearrangører og flyarrangører til destinationsselskaber og incomingforetagender.


Flere referencer »
  • NILLES REJSER
  • Best Travel
  • Sør-Vest reiser
  • Isaksson Karlsson
  • Grand Prix Tours
  • Event Travel
  • Citadellresor
  • Bornholmtours
  • Go Alpin
  • Merlot Reiser
  • Tide Reiser
  • Kroatienspecialisten
  • Resemakaren
  • Jörns Resor
  • Klingenberg Rejser
  • Check Point Travel
  • Iventus Travel
  • Prima Travel
  • Øster Lindet Rejser
  • Europas
  • Ans Rejser
  • Quality Travel
  • African Tours & Safaris
  • Exodus Resor